Ve Allahım RABBE dua ettim,ve itiraf edip dedim:Ah,ya Rab, kendini sevenlerle ve emirlerini tutanlarla ahdi ve inayeti koruyan,büyük,Allaha biz suç ettik,...ve kötülük işledik ,ve senin emirlerinden ve hükümlerinden saparak âsi olduk.
...Ya Rab,işit;ya Rab,bağışla;...