İki farklı ama ortak sorunların birleştiği bir hikaye... Nil ve Teo. İki yeşil su samuru..... Dönemin ruhunu kitaba çok güzel aktarılmış ve yoğun betimlemeler ile sıkmıyor kitap. Sonu hiç kimsenin tahmin edemeyeceği bir şekilde sonlanıyor. Kitabın en güzel yanı da Selen'in Nilsu'ya verdiği öğütler. Keyifli okumalar dilerim :)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öncelikle kitaba başladığınızda karakterler çok karışık, anlaşılmaz gibi geliyor. ( en azından benim için öyleydi ;/ ) Fakat çok güzel akıp gidiyor kitap. 3 sezonluk bir dizi izler gibi okudum kitabı. Benim için sonu güzel olmasa da kesinlikle okunması gerek bir kitap. Mevlut ile birlikte siz de büyüyeceksiniz... Keyifli okumalar dilerim :)
Tek kelime ile harika bir kitap. Bu güne kadar okumamış olmam benim için büyük bir eksiklik. Hikayinen başından sonuna kadar Ahmet Arslanın ağzından dinlediğimiz "Kardeşimin Hikayesi" okuyan çoğu kişi şaşkınlıkla bitirdiği bir eser muhakkak. O halde bu kitabı Bir şekilde edindiyseniz durmayın ve hemen okumaya başlayın...