Piamater ile çok benziyor. Yazar polisiyeyi, dramı, macerayı, gizemi iyice yedirmiş hikayeye. Yerim bol demiş, yazmış da yazmış. Kalemi sağlam bir yazar. Betimlemeler olsun, olaylar olsun basit değildi, okumaktan zevk aldım. Günümüzde sıkça duyduğumuz tarikat yapılanmasını, örgüt yapısını kurgusunda kullanması hoş olmuş. Karakterleri gerçekçi, düğümlerin atılması da çözülmesi de gayet doğal seyrinde ilerlemiş. Beni rahatsız eden hiçbir şey yoktu. İkinci kitaba hemen başlayacağım. Sonunda neler olacağını merakla okuyacağım. (Bir hafta sonra ikinci cilt ve ondan bir hafta sonra da üçüncü cilt bitti) İlk ciltteki özeni diğerlerinde göremedim. Çok güzel başlamıştı oysaki. Pek çok gizli reklam vardı kitaplarda. Diyaloglar da güçlü değildi. Popülerliğini paraya çevirmek istemiş gibi hissettim. Tango ve Aomame arasındaki ilişki oldubittiye getirilmiş. Bağlılıklarının dayanağı zayıftı. Kitapta kendini tekrar eden çok yer vardı. Fukaeri'nin sığındığı ailenin kızının adı geçti çok kere ama bir türlü hikayeye girmedi. Hep onun rolünü merak ettim, onunla ilgili bir gizem var diye düşündüm. Ama olmadı. Bence yazar müsveddesini yayınlatmış.hazır olmayan bir kitabı nasılsa satılır diye özensizce okura sunmuş.