feyyaz

feyyaz
@Erich_Fromm
Öğretmen
İstanbul
11 Temmuz
2016 okur puanı
Haziran 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Ne değerli oluyor elde edemediklerimiz. Bir kere de elde ettik mi, başka şeye yöneliyor tutku. Dinmez, onulmaz bir susuzlukla bağlıyız yaşama.
Reklam
Katılmıyorum..
İstediğimiz gibi yaşamamalıyız, yaşayabileceğimiz gibi yaşamalıyız
vize yokluğu..
En büyük acı , insanın güce ihtiyacı olduğunda yokluğunu hissetmesidir..
Seneca
Her şeye boyun eğdirmek istiyorsan akla boyun eğ.
kin ve nefret de öyle..
Hiçbir şey kıskançlık kadar uzlaşmasız ve acımasız değildir.
Reklam