Bir zamanlar bir dergide okuduğu, Coco Chanel’in, “Kırk yaşından sonra kimse genç değildir...” cümlesini hiç unutmuyordu. Ne var ki dergiyi hemen kapattığından devamındaki,
“Ama her yaşta cazibeli olmak mümkündür,” cümlesini okumaya zamanı olmamıştı.
Göz göze geldikleri o an daha önce varlığından haberdar olmadığı, tuhaf bir duygu
hissetmişti. Merak mıydı bu? Yoksa empati mi? Belki de adını koyamadığı başka bir şeydi.