Erva ÇELİK

Erva ÇELİK
-Yaşamak mı? Nasıl yaşamak? diye soruyordu. -Eskiden nasıl yaşıyorsam öyle. Rahat, tatlı... -Eskiden rahat, tatlı mı yaşıyordun?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İmkansız olduğunu biliyor, ama yine de istiyordu işte."
“Kendini sevmeden kimseyi sevmezmiş insan.” - Şükrü Erbaş
“Annem bi’ çocuğun başına gelebilecek en kötü iki şeyin hiç kendi haline bırakılmaması ya da tamamen kendi haline bırakılması olduğunu söylüyor.”

Erva ÇELİK

, bir kitap okudu
Puan vermedi·54 syf.·
5 günde okudu
·
2025 4. kitabı
Guiguzi
7.5/10 · 1.669 okunma