İlk iki kitap gibi değil, biraz dağınık yazılmış. hızlı ilerliyor ama açıkçası heyecan verici olduğu da oluyor. Tarikat hikayesi zayıf kalıyor ama sürekli işleniyor. Sonunda katil bir anda ortaya çıkıyor, ama neden yani diyorsunuz. Üzerinde biraz daha çalışılsa çok daha güzel olurdu bence. Kafa dağıtma için tavsiye olunur.
İnsan kalbi her türlü enfeksiyon açıktı. Fizikse ver duygusal enfeksiyonlara. Dünyanın bu halde olmasının asıl nedeni kimsenin umursamadığı bu salgınlardı.