Beyin emreder fakat kalp sever. Hani derler ya kafa dengi olsun diye... Birlikte gülüp birlikte ağlayabileceği, oturup sohbet edebileceği, dertlerini paylaşabileceği, başkaları yerine gönlünün sevdiğiyle vakit geçiren birine denk geldiğinde beyin onu kendine çeker kalp o kişiye karşı olan duygulara toprak olup can verir onu filizlendirir...