Ne hayatlar var dedirten bir kitap..Uzun zamandır böyle çarpıcı bir kitap okumamıştım. Özellikle kitabın 12. bölümünde boğazım düğümlendi... Bazen söylediğiniz veya soylemediginiz , yaptığınız veya yapmadığınız bir davranış sevdiklerinizin hayatını o kadar derinden etkiliyor ki , tıpkı bu kitaptaki kızın hayatındaki gibi.. Anne babalarınızın size olan yanlışlarını kendi çocuklarına yaşatmayan anne babalar olmanız dileğiyle.