Birbirlerinin arkasından insanların genelde pek hoş şeyler söylediğini bilmez değildim;ama bunlar sanki kendileri dünyanın en iyi insanlarıymış ve el alemi yargılamak onlara verilmiş bir ayrıcalık bir görevmiş gibi herkesten öfke yada kıskançlıkla söz eder,hiç bir zaman kimse hakkında güzel,övücü bir şey söylemezlerdi;hemen herkes hakkında bildikleri kötü bir şeyler vardı.