📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben
Hep böyleydim
ilk değil yıkılışım
ilk değil yok oluşum
Kaç defa düştüm bu uçurumdan bilmiyorum
Kaç sevdayı sakladım yüreğimde
Alıştım zannediyorum..olmuyor
Yalnızlık bişey değilmiş aslında
Adına Yalnızlık denmez çünkü sensizliğin
Bir suskunluk kaplıyor yüreğimi
Sen yoksun diyemiyorum
Yalnızım diyorum.
Bilirim
hele bir düşmeyegör hasretin halisine
hele bir de tam okka dört dirhemse yürek
yolu yok, Don Kişot'um benim yolu yok
yel değirmenleriyle dövüşülecek.