Gerçekten ne diyeceğimi bilemiyorum,şuan yks senem mezuna kalmıştım ve aynı zamanda çalışıyorum,ders çalıştığım pek söylenemez maalesef iradem zayıf anca telefon oynuyorum ama aylardır bu seriyi okuyorum gerçekten,arada sırada bıraksamda ne diyeyim ya içimde bir burukluk var kelimlerle telafuz edemeyeceğim,hani bir garip hissediyorum bittiği için ve normalde kitap okuyan biri değilken sanırım bu seri öncesinde kendime sadece 1-2 tane kişisel gelişim kitabı almıştım ve haricinde hiç kitap almamıştım,amazonda gezerken bu seriyi gördüm ve dedimki neden olmasın zaten uzunca bir seri okumak nedense cazip gelmişti ve iyiki almışım,iyiki kitap okumaya başlamışım,iyiki Stephen amcayla tanışmışım gerçekten kitap tamamen benlik,hiç kitap okumayan ve telefon bağımlısı olan biri olmama rağmen seri boyunca bazı günler geldi 200-300 sayfa okudum belki,tabii çok aralarda verdim ama o da hayatımın şuanlık berbat karışıklığından kaynaklı yoksa şu yks vs pis işler bitipte bu kitaba 1-2 yıl sonra başlamış olsaydım muhtemelen hergün 100-200 sayfa okuyup seriyi 1-2 ay içerisinde bitirirdim hızlıca,kitap sanki resmen benim için yazılmış,birçoğunuz tahmin edeceği üzere bir erkek olduğum için yani romantik bir kitap kesinlikle okuyamazdım ve kitapta romantikliğin r si yoktu ama hüzün desen var mıydı,kesinlike vardı,aksiyon,macera,erkeklik,testosteron sonuna kadardı böyle tam anlamıyla erkek bir başrol kesinlikle hayalimdi,öte yandan kitapta gülmedim mi,kesinlikle güldüm bunda yan karakterlerin etkisi muhteşem ya gerçekten kelimeler kifâyetsiz herşeyiyle mükemmel bir kitaptı sadece rahip callahan amcanın bölümünde çok sıkılmıştım sanırım fazla detay vardı,isimler çok karışıklaştı vs oraları hızlı atladım ama onun harici tamamiyle okudum ve tavsiyem kesinlikle okumanız,lütfen bu seriden sonra