Zeydan

Zeydan
@Erl_g
Okuma açlığı olmaksızın tam bir düşünsel yaşam olanaksızdır.
Varlığını bilinmezlik toprağına göm çünkü gömülmeyen şey meyve vermez.
Felsefe
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
bilmek faydalıdır ama bu bilginin başlı başına bir değeri yoktur...
İdeal eğitim sistemi, hemen ve kolayca elde edilebilir olmamakla birlikte demokratik olmalıdır.
Tabii eğitim yararlı olmalıdır, çünkü eğitme süreci bir amaca götüren bir araçtır, kendi içinde bir amaç değildir.
Demokrasi ve eğitim sorunu aydınlatılması önemli olan bir sorundur. Dümdüz bir eşitlik üzerinde ısrar etmek bir felaket olur. Bazı erkek ve kız çocuklar diğerlerinden daha zekidir ve yüksek öğrenimden daha çok yararlanabilirler.