Casanus Tanrı'nın, Merkezi her yerde olan ama çevresi hiçbir yerde olmayan bir daireye benzediğini söylerdi. Merkezi her yerde olan ama çevresi hiçbir yerde olmayan bir daireyi düşünmek mümkün müdür? Tabii ki hayır. Ama benim şu anda yaptığım gibi, ondan söz edebiliriz ve sizler de geometriyle ilgili bir şeyden söz ettiğimi anlarsınız. Ama geometri açısından imkânsızdır ve hayal bile edilemez. Dolayısıyla bir şeyi algılayıp algılamamakla ondan söz etmek ve ona bir anlam atfetmek, birbirinden farklı şeylerdir.