Cahidee

ah ne güzel hayaller ne güzel hayaller...
"Hüzün artık unuttuğumuz bir şey Yalnızlıksa bizden çok ötelerde"
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Hiç ayrılmayacak ellerimiz Kuşlar en yakın dostlarımız olacak."
"Anlatılmaz bir şey var aramızda hazin Şiir gibi bir şey seninle yaşamak"
"Sana en muhtaç olduğum şu anda gel Yaşamak olsan da gel, ölüm olsan da gel"
"Yalnızım. Kendimi yalnız hissediyorum ki, bu yalnızlıktan da kötü. Benim yalnızlığımı ve kendimi yalnız hissetmemin yalnızlıktan da kötü olduğunu anlayacak senden başka kimsem yok. Ve sen de yoksun. Belki de hiç olmayacaksın. Sözcüklerden oluşturmaya uğraştığım bir köprüden sana ulaşmaya çalışacağım. "