Huzur Sadece..

Huzur Sadece..
@EsDiL
Benim babama hayır deme cesaretim olmadı. Sokakta yürürken uzatılan reklam afişini geri çevirmeye cesaretim olmadı. Garsona bu çay soğuk deme cesaretim olmadı. Otobüste "müsait bir yerde" demeye cesaretim olmadı. Törenlerde şiir okumaya cesaretim olmadı müşteri hizmetlerine ben bu kredi kartını istemiyorum demeye cesaretim olmadı. Aldığım bir ürünün kasada etiketinden fazla olunca iptal etmeye cesaretim olmadı. Benim okuldan topluca kaçıp kafeye gitmeye bile cesaretim olmadı. Lakin ben sana "Seni Seviyorum" dedim.
Reklam
Hayata, zamana, yeni güne Bismillah…
Kötülüklerin büsbütün egemen olduğu Namussuz bir çağ bu, biliyorsun.
Şimdi Ne yazsam da Geçse Kalbimin Küsü ?!
Insan Unutkandir , Bunu Unutma.