O şimdi ne yapıyor,
Şu anda, şimdi, şimdi?
Belki dizinde bir kedi yavrusu var,
okşuyor.
Belki de yürüyordur, adımını atmak üzeredir,
-her kara günümde onu bana tıpış tıpış getiren
sevgili canımın içi ayaklar!...-
Ve ne düşünüyor
beni mi?
Hiç bitmemeli idin Uzun Hikâye...
Duygusal anların yoğunluğu içinde bir macera da hissettim kendimi. Ne zor şartlar altında gerçekleşen hayaller...
En çok Feride’nin bizim oğlanla kaçmayışına üzüldüm :(
Yapılır mı bu büyük sevdâ adamına...
Bu Uzun Hikâye, hiç bitmemeli idi..
Şimdi düşünüyorum da acaba benim “Uzun Hikâye’m olacak mı?
Ya nasip :)
Teşekkürler.. “Mustafa Kutlu”