șeydaa Șindar

șeydaa Șindar
@Es_mer
Bir insana yanarak ölmek kadar aci veren tek bir şey varmış o da Annesini kaybetmekmiş
Aslında yaşamı değerli kılan şey,yaptıklarımızın sayısı değil onları gerçekleştirirken ne kadar o anda olduğumuzdur.
Sayfa 32·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Değerli 1000kitap üyeleri. Bilindiği üzere bazı şehirlerimizde o şehir adına açılıp kitap okuma, şiir, kitap dinletileri düzenleyen sayfalar mevcut. Ama gördüğümüz ve bizi üzen bir mesele doğup büyüdüğümüz güzide şehrimiz Batman bu konuda biraz geride kaldı. Bizde burdan yola çıkarak 1K Batman Okuma Grubu sayfamızı kurup. Batmanlı olan ve veya düzenleyeceğimiz etkinliklere katılabilecek veya paylaşımlarımıza destek olabilecek üyelerimizi tek çatı altında toplamaya karar verdik. İlk adımda üyelerimizi toplayarak en yakın zamanda etkinliklerimizi oluşturup güzel vakitler geçirmek için elimizden geleni yapacağız. Ve tabiki bu iş sadece bizimle değil siz değerli üyelerimizin katkısıyla olacaktır. O zaman Batmanımız için kitaplı günler için kolları beraber sıvayalım... (1kbatman yönetim ekibi)
Söyleyemezsen de özlersin ! Bir şehri, bir barakayı dersin. Korkutur özledim demek, Uzaklaşır diye korkarsın, Seni özledim demek ağır gelir bazen... Şehrini özledim dersin... Aynı gökyüzünün altındayız işte, Şehrini özledim sevgili... L.D
“Alışkanlığımsın; yalnızlığımsın; dünümdeki çocukluğum, yarınımdaki ihtiyarlığımsın.”
Ayışığında oturuyorduk Bileğinden öptüm seni Sonra ayakta öptüm Dudağından öptüm seni Kapı aralığında öptüm Soluğundan öptüm seni Bahçede çocuklar vardı Çocuğundan öptüm seni Evime götürdüm yatağımda Kasığından öptüm seni Başka evlerde karşılaştık İliğinden öptüm seni En sonunda caddelere çıkardım Kaynağından öptüm seni
Sayfa 119·Kitabı okudu