Değerli 1000kitap üyeleri. Bilindiği üzere bazı şehirlerimizde o şehir adına açılıp kitap okuma, şiir, kitap dinletileri düzenleyen sayfalar mevcut. Ama gördüğümüz ve bizi üzen bir mesele doğup büyüdüğümüz güzide şehrimiz Batman bu konuda biraz geride kaldı. Bizde burdan yola çıkarak 1K Batman Okuma Grubu sayfamızı kurup. Batmanlı olan ve veya düzenleyeceğimiz etkinliklere katılabilecek veya paylaşımlarımıza destek olabilecek üyelerimizi tek çatı altında toplamaya karar verdik. İlk adımda üyelerimizi toplayarak en yakın zamanda etkinliklerimizi oluşturup güzel vakitler geçirmek için elimizden geleni yapacağız. Ve tabiki bu iş sadece bizimle değil siz değerli üyelerimizin katkısıyla olacaktır. O zaman Batmanımız için kitaplı günler için kolları beraber sıvayalım...
(1kbatman yönetim ekibi)
Söyleyemezsen de özlersin !
Bir şehri, bir barakayı dersin.
Korkutur özledim demek,
Uzaklaşır diye korkarsın,
Seni özledim demek ağır gelir bazen...
Şehrini özledim dersin...
Aynı gökyüzünün altındayız işte,
Şehrini özledim sevgili...
L.D
Ayışığında oturuyorduk
Bileğinden öptüm seni
Sonra ayakta öptüm
Dudağından öptüm seni
Kapı aralığında öptüm
Soluğundan öptüm seni
Bahçede çocuklar vardı
Çocuğundan öptüm seni
Evime götürdüm yatağımda
Kasığından öptüm seni
Başka evlerde karşılaştık
İliğinden öptüm seni
En sonunda caddelere çıkardım
Kaynağından öptüm seni