Kitap teoriler ile zenginleştirilmiş ama bu kitap hadislerle desteklenmeliydi. “Teenni”kelimesini gözüm aradı.Yazmak için yazılmış bir kitap çok beğenmedim
Sindire sindire okuduğum ,istifadeli olacağını daha ilk sayfalarında anladığım çok güzel bir kitap .Tasavvuf’un tüm incelikleri yazılmış ..Allah üstadımızdan razı olsun