Hiçbir zaman anlaşılmayı istemedim. Anlaşılmak, fahişelik yapmaktır. Bütün doğallığım ve saygımla söylüyorum; anlaşılmaz ve bilinmez bir insan olarak ciddiye alınmayı tercih ederim.
Bu dünyada hayatta kalmanın tek yolu hayallerimizi, asla gerçekleştirmeden canlı tutmaktır çünkü hayalin gerçekleşmiş hali hiçbir zaman kafamızda canlandırdığımız kadar iyi olmaz.
Bazen bütün hayallerimi tek bir kesintisiz hayatla birleştirsem ve hayali dostlar ve hayali insanlarla dolu günlerden oluşan bir hayat kursam ne kadar mükemmel olur diye düşünüyorum.