Din olarak ayırıyoruz, takım olarak ayırıyoruz, parti olarak ayırıyoruz, memleket olarak ayırıyoruz, okul olarak ayırıyoruz, yemek olarak ayırıyoruz, sağlak-solak diye ayırıyoruz. Yazıklar olsun ki ayırmak için binlercen neden bulabiliyorken bağlanmak ve sarılmak için sebep aramaya gelince hepimizin gözleri kapanıyor ve ellerimiz tutmaz oluyor. Geçenlerde bir söz duymuştum, şu durumu gayet net açıklıyor: "İnsanlar bire ayrılır: Birincisi iyi insanlardır, diğerleri de zaten insan değildir..."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!