Esila

Esila
@EsilaPolat
insanlara uzak, kitaplarıma yakın olmayı dilerim.
al işte..
Sonra bir kahve iç ama herkesle kahve içilmez, unutma. Sadece aşık olduğun insanla kahve iç. Onu izlerken kahven soğusun, soğuk kahveyi sırf onun yüzünden sev…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
zeytin miii!?
…bir insan bir insana her an aşık olabilir. sadece zeytin yerken bile…
Ah Şimdi Uyuyabilsem..
Gün geceye devirirken umutları Kapanmayan göz kapaklarıdır beklemek
“Yemin olsun incire ve zeytine…”
Herkes kendi derdinin efendisi Zehri dost edinen meyletmez şifaya Asırlardır susmuş ağaca döker de içini Zeytin tanesi kadar güvenmez bir kula
İnsanoğlu büyüdükçe kuşanılan ipek çoraplarla, dışı alımlı içleri kokuşmuş birer canlıya mı dönüşüyor acaba?