Hayatı daha iyi anlamak için okunması gereken bi kitap.Bu kitabı herkes okumalı.
Başlarında sıkıcı ama sonlarına doğru kitap çok güzelleşiyor.Bebek beyin felci ile doğuyor ve doktorların yanlış teşhisleri sonucunda zihinsel engelli kabul ediliyor.İki yaşında ailesi tarafından akıl hastanesine bırakılıyor.Yıllar geçiyor,Petey’in arkadaşları oluyor.Yaşlanıyor.Arkadaşları istemese de Petey’i bırakmak zorunda kalıyorlar.Petey daha çok üzülmemek için arkadaşının olmasını istemiyor.Bir gün akıl hastanesinden huzurevine gönderiliyor ve Trevor adında bi çocukla tanışıyor.Trevor,Petey’i eski arkadaşları ve anıları ile buluşturuyor.Artık Petey’in en iyi arkadaşlarından biri oluyor.