Ya Tahammül Ya SeferMustafa Kutlu'nun okuduğum ikinci kitabı. Anlatımı akıcı, sade, etkileyici. Olayları, insanları biraz karışık anlatmış olmasına rağmen konu bütünlüğü bozulmamış.
Kitapta bir zamanlar tek gayeleri "dava" olan bir grup gencin başlarından geçenler anlatılmış. Aynı fikirleri aynı duyguları paylaşan bu gençler, zamanla dağılıyorlar ve başka yerlere sürükleniyorlar. Hikayede bu insanların açmazlarından ve acılarından bahsediliyor.
Kısaydı çabuk bitti. Okuyun okutun.. Bol kitaplı günler, keyifli okumalar..
Veysel memnun, mutlu.
Kasabadaki hayatını anlatıyor, hizmetlerini, karşı tarafta olanlarla mücadelesini. Etrafına topladıkları ile önce bir kitabevi açmış.
"Okumuyorlar" diye yakınıyor, "Üniversite tahsili insana bir şey vermiyor.."
......
Herşey yerli yerinde idi.
Bir martı denize doğru süzülüyor. gökyüzünde bulutlar yürüyor, bir çocuk tatlı tatlı gülümsüyordu.
Bütün bunlar gibi adam gazetesini okurken o "ölüm ilanı"na rastladı...
Elleri ile oturduğu sandalyenin soğuk demir aksamını sıktı.
Gazeteden başını kaldırdı.
.......