Esin

Esin
Yeni bir insan tanımaya gücüm yok. Yeni bir kitap okumak daha iyi fikir..
Ya Rab Bu Uğursuz Gecenin Yok Mu Sabahı..
youtu.be/okUwQWs4s9I?si=... Yâ Râb, bu uğursuz gecenin yok mu sabâhı? Mahşerde mi bîçârelerin, yoksa felâhı! Nûr istiyoruz... Sen bize yangın veriyorsun Yandık diyoruz... Boğmaya kan gönderiyorsun! Esmezse eğer bir ezelî nefha, yakında, Yâ Rab, o cehennemle bu tûfan arasında, Toprak kesilip, kum kesilip Âlem-i İslâm; Hep fışkıracak yerlerin altındaki esnâm! Bîzâr edecek, korkuyorum, Cedd-i Hüseyn'i, En sonra, salîb ormanı görmek Harameyn'i!... Bin üç yüz otuz beş senedir, arz-ı Hicaz'ın Âteşli muhitindeki sûzişli niyâzın Emvâci hurûş-âver olurken melekûta? Can sesleri boğsunda gömülsün mü sükuta. Sönsün de, İlâhi, şu yanan meş'al-i vahdet, Teslis ile çöksün mü bütün âleme zulmet? Üç yüz bu kadar milyonu canlandıran îman. Olsun mu beş on sersemin ilhâdına kurban! Enfâs-i habisiyle beş on rûh-u leimin, Solsun mu o parlak yüzü Kur'an-ı Hakim'in?
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Puan vermedi·96 syf.··
2023 15. kitabı
Denize Açılan Kapı Rasim Özdenören 'in okuduğum üçüncü kitabı. Artık benimde anladığım kadarıyla Özdenören hikaye tarzı diye birşey var. Betimlemeler tasvirler çok güzel akıcı bir dille yazılmış. Hikayelerde genel olarak bir hüzün ve hazan hali hakim. Yazar bu kitabında biraz da maneviyata değinmiş ve kahramanların iç huzura ulaşmasını anlatmış. Ben beğendim. Hedef yazarın tüm kitaplarını okumak. Tavsiye edilir okuyun, okutun. Bol kitaplı günler, keyifli okumalar...
Denize Açılan KapıRasim Özdenören · İz Yayıncılık · 2022824 okunma
Empati..
Kurşunun isabeti sonrası Steele yüzükoyun kaldırıma yığıldı. Gurney bunun gerçekleşeceğini biliyor olmasına rağmen irkilmişti. Bir yerlerden duyduğu, bilge birinin insanın içini bir nebze de olsa huzurla dolduran sözleri geldi aklına; "Bir başkasının acısı karşısında irkilmek empati duygusunun varlığını ortaya koyar. Bu da en değerli insani niteliklerden biridir.."
İyi geceler hayat! Bugün de seni yaşadım, payıma düşen kadar.. Belki yarın, güneş daha parlak ve sıcak doğacak, İnsanlar tebessümle bakacak birbirine, Sevgiyle... Yarın... Belki... Yarın.....