Belirsizliğe tahammülümüz Batılı insanlara gire daha fazla .Bu yönüyle Doğu ve İslam toplumlarının Bu da geçer ya hu anlayışında cisimlesen keder ve uçuculuğunu imleyen dünyanın yerleşmek için heveslenilecek bir yer olmadığını ,dolayısıyla da onun derdiyle sermest olmamayı öğütleyen yaklaşımı çok manidar.
Daha önceki hiçbir çağda tıp bilim ve teknolojiyi bu kadar arkasına almamıştır.21.yuzyilda sağlık.calisanlarinin kendilerine sorması gereken soru şudur :Sağlık bakımının temel bir insan hakkı olarak tanınması yolunda mı mücadele edeceğim yoksa küresel oyuncuların istatistiki hesaplarına kanaraknmaliyet analizlerine mi girisecegim .Hastam benim için önce bir insan mı.olacak yoksa müşteri mi ?