Vize haftasında cok severek okuduğum bir kitap oldu..Her elime alışımda yazarın üslubuna, cümleleri kullanış tarzına bayıldım. Üstelik çok samimi bir şekilde yazılmış.Konuların dini olması ve her satırda yazarın sizle dostluk ederek duygularını paylaşması çok güzel..Hikmet Anıl Öztekin'i youtubedeki videolarından tanıyordum ama kitaplarını okumamıştım.Genellikle siir tarzında yazılmış eserleri pek sevmem bu sebeple bu kitaba fırsat vermiyordum ama yanılmışım. Uzun süslü cümlelerin anlatamadığını demek ki iki satır anlatabiliyormuş.Başlık başlık konuların ele alınması ve kıssalara yer verilmesi okumaya ayrı bir tat katıyor ben begendim okumanızı tavsiye edrim .
Neden mi? Çünkü biz elmayı sever gibi seviyoruz bir adamı. Karnımız doyunca bırakıyoruz . Çünkü bir bilgisayar oynar gibi seviyoruz kadını ve bir yerden sonra sıkılıyoruz. Biz maddeyi sever gibi seviyoruz.