İnsanoğlu aptal olmasa bile dehşetli nankördür.Nankörün nankörüdür. Hatta bana göre en uygunu, insanı iki ayaklı nankör bir mahluktur diye tarif etmektir.
İnsanın kasten, şuurlu olarak zararlı, manasız, hatta son derece budalaca bir arzuya kapıldığı bir durum, tek bir durum vardır:Yalnız akla uygun şeyler istemek zorunda kalmayıp, ne kadar manasız olursa olsun İSTEMEK HAKKINA sahip olmak.