"İnsanın kendi kendini suçlamasının keyif veren bir yanı vardır.Kendi kendimizi suçladığımız zaman başka birinin bizi suçlamaya hakkı kalmadığını düşünürüz.İnsanın ruhunu suçluluk duygusundan arındıran şey itiraf etme eyleminin kendisidir"
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ne vasat insanların sözlerini dinlerim,ne de güzellerin işine karışırım.Bir insanın kişiliğini sevmişsem,kendini ifade etmek için hangi yöntemi kullanırsa kullansın hoşuma gider"