Esma Arslan

Bazen öyle şeyler oluyor ki.. nasıl söylesem.. insan kapılıp gidiyor.. kapılıp gittiğini anlasan bile değişmiyor.. olup bitenin bir parçası gibisin..
Sayfa 79·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
... artık üzülmüyorum. Belki de üzülemiyorum. Bütün alçaklıklar bile doğal, çünkü alçaklık doğal. İyilik de kötülük de bizim yaradılışımızda. Benim için ne düşündüklerini hiç önemsemiyorum artık, ben ne düşünüyorum, budur önemli olan benim için.
Sayfa 47 - İz Yayıncılık·Kitabı okudu

Esma Arslan

, bir kitap okudu
10/10
·238 syf.·
Beğendi
·
8 günde okudu
·
2021 4. kitabı
İhsan Oktay Anar
8.5/10 · 67,8bin okunma
Düşünüyorum, dolayısıyla varım, ama kimim?