kitap ismindende anlaşılacağı üzere ömrün hızla akıp geçtiği bu zamanlarda ömrümüzü dolu dolu geçirmemiz için tavsiyelerde bulunuyor. 'Hayat bugünden ibaret yarın yok o yüzden bugünü güzel değerlendirmek lazım.'
Ben kitabı beğenerek okudum ,yazarın kalemine sağlık ,insanı baymıyor, edebi bir şekilde anlatıyor, okudukça okuyası geliyor insanın.
kitabın her sayfasında farklı bir haleti ruhiyeye bürünüyorsun.
bolca tefekkür bolca teslimiyet..... lafı uzatmayayım en iyisi tavsiye ederim .
.