DUYGU

DUYGU
@Esmane
Kitaplarımla kurduğum küçük bi dünyam var....
Yaşamayı unutmuş insanlar yeniden baksınlar geçtikleri yollara.Bir daha geçmeyecekler o yollardan. Güneşin doğuşunu seyretsinler.Bir ağacın çiçeğe,meyveye duruşunu görsünler.Akan suya şöyle eğilipte bir baksınlar ömürlerini seyretsinler o akan suda.Günlerinin geçişini.... Yarın yok. ona gore...sadece bugün var elde yaşamayı ve yaradana şükretmeyi unutmasınlar.Aramaya gerek yok;o vakit mutluluk bulur onları. .
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şimdi gelse ölüm artık beni korkutamaz. Çünkü elimden geldiğince iyi olmaya çalıştım. Hatalarımdan, yanlışlıklarımdan ise pişmanlık duyuyorum .Bu hususta durumumu Allaha'a havale ediyorum,Onun rahmetini ve affını umuyorum.Cezasından ise tedirginlik duyuyorum. Çünkü bunun hak ve adil bir ceza olacağından eminim. İster hayır ister şer olsun yapıp ettiklerimin sorumluluğunu üstlenmeye kendimi hazırladım.Bu yüzden hesap günü hatalarımın cezasını çekmek beni üzmeyecektir!
Ilim oradan buradan toplanan Birşey üstüne birşey koymaktır Böyle devam eden bir insan Birgün hikmete ulaşacaktır Çünkü sel kocamandır lakin Damlalardan oluşmaktadır...
kıl beni ey namaz çöllerden topla hücrelerimi rahmetinin serinliğinde yıka kalbimi kıl beni ey namaz ruhumu secdede yeniden fısılda bana. şah damarı yakınlığından emzir yetimliklerimi. kıl beni ey namaz dağlar küçülsün, denizler taşsın, dağılsın kalabalıklar. rükû rükû doğrult eğriliklerimi. kıl beni ey namaz ikiye bölünsün kalbim kıblenin şakağında. sevgilinin işaret parmağı değsin göğsüme. kıl beni ey namaz topla sevdalarımı kırık aynaların çatlaklarından. ömrüme ilikle seviçlerimi, firûze düşler düşür alnımın şafağına. kıl beni ey namaz tenim ibrahim gibi ateşe düşmüşken gül kokulu serinlikler değdir yüreğime kıl beni ey namaz günahın, isyanın, nisyanın kuytusunda büyüttüğüm pişmanlıklarımın yüzünü kaldır yerden. al karanlıklarımı, al karalıklarımı gözbebeklerinde yıka. kıl beni ey namaz. insan kıl beni.
Sayfa 159 - Timas·Kitabı okudu
Kendi kendimize şöyle bir düşünüp soralım ve samimi olarak cevap verelim;Bir müslüman olarak namazı seviyormuyuz?"Namaz vakti gelse,ezan okunsa,namaz kılsam,canım namaz kılmak istiyor..."diyor muyuz hiç? Midemizin açlık hissettiği ve birşeyler yemek istediği gibi günün belirli vakirlerinde namazın açlığını hissedip namaz kılma arzusu geliyor mu içimizden? Karnımız iyice açıktığı zaman yanımızdakilerin konuştuklarını anlamaz duruma gelerek,aklımızı yemeğe taktığımız gibi,namaza olan açlığımızdan dolayı da aynı durum meydana geliyormu? Kafamızı namaza taktığımız oluyor mu Bazen canımız birşey istediğinden dolayı belirli bir öğün olmadığı halde mutfağa girip bir şeyler atıştırdığımız gibi farz olan vakitlerin dışında Gönlümüz namaz kılmak istiyor mu? durup dururken İki rekat namaz kıldığımız oluyor mu? sözü uzatmadan söyleyelim; Allahu Teala ile beraber olmayı arzuluyor muyuz?