Esma Okumuş

Sevildiği yerde güzelleşiyor insan, sevilmediği yerde çer çöp.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Günün birinde uyandım, yatağımda doğrulup oturdum ve gülümsedim. Artık en ufak bir acı çekmiyordum ve birden, doğru insan diye bir şey olmadığını idrak ettim. Ne yeryüzünde ne de cennette. Öyle biri öyle tek bir kişi yok. Sadece insanlar ve her insanın içinde bir turam doğru insan var ama kimsede, bizim diğerinden beklediğimiz ve umduğumuz şey yok. Kusursuz insan diye bir şey yok ve o mutluluk veren harikulade tek adam aslımda hiç olmadı. Sadece içlerinde ışık kadar moloz da olan insanlar…

Esma Okumuş

, bir kitabı okumaya başladı
Sándor Márai
8.2/10 · 4.507 okunma

Esma Okumuş

, bir kitap okudu
Puan vermedi·79 syf.·
29 günde okudu
·
2021 10. kitabı
Yaşar Kemal
7.4/10 · 18bin okunma
Ben güleç bir insanım lütfen üzerine alınma ☄️