ESMER

ESMER
@Esmer10
القدر في حب الجهد #Kelime kalabalığından çok, anlam derinliği #Sessizlik, bazen bir kitabın son cümlesinden daha çok şey anlatır
Ölüm güç bir şeydir. Ölümün son iyiliği, bir daha ölümün olmamasıdır diye düşünürüm her zaman.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“Her insanın ölümü kendine aittir ve herkes kendi tarzını belirleyebilmelidir. Belki, yalnızca belki, insanın yaşamını elinden almaya ilişkin bir hak düşünülebilir. Ama insanın ölümünü elinden almaya kimsenin hakkı yoktur. Bu rahatlatma değildir! Acımasızlıktır!”
Breuer yaşlanma, sevdiklerini kaybetme ve dostlarından uzun yaşamanın asıl acı yanının sizi inceleyen gözlerin bulunmaması olduğuna inanırdı; hiç kimsenin dikkat etmediği bir yaşamdan duyulan dehşet…
Bütün hayatım bir yolculuk haline dönüştü; bende tek yuvamın, her zaman dönebileceğim ve en iyi bildiğim tek yerin hastalığım olduğuna inanmaya başladım.
Topraktan gelen her şey yine toprağa döner.