Bir devletin yerine getirmesi gereken dört temel hizmet vardır; "Savunma, Eğitim, Sağlık, Adalet". Onun dışında yapması gereken tek şey koordinasyon ve denetlemedir. Biz bu ülkede işin acı tarafı hukuksuzluğa, bir röntgen filmi için aylarca beklemeye, mahkemeye yolumuz düşerse yıllarca sonuç alamamaya alıştık.
Torpile, yolsuzluğa alıştık.
Bir yeniden yapılanma gerekiyor mu?