Üç kısa öyküden oluşan bu kitabın ilk ve bence en keyifli öyküsü Kara Kedi keşke daha uzun olsaymış. Bu öykü beni yazarın tek parça öykü ve romanlarını araştırmaya teşvik edecek kadar ilginçti. Güneşlenirken okunulası bir kitap olarak tarafımca sıfatlandırabilirim.
Pandemi şartlarına uyum sağlamaya çalıştığım bu dönemde bir başka salgının mücadeleci doktorlar ve ölmek üzere olan hastalarca ifade edilişinin çekiciliğiyle sayfalarını çevirdiğim bu kitabın içine beklediğim şekilde giremesem de altı çizilesi, tekrar tekrar okunası pek çok satırla karşılaştım. Yabancı kadar bir solukta okuyamasam da keyif almadım diyemem.