Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Romandı ama ben çok sevemedim. Oldukça farklı bir kurgu kullanılmış yani bence ama çok acımasızcaydi. Bir insan hem kötü hem iyi olamaz. Ve insan canı hemen bu kadar basitçe başkası tarafından öldürülmemeli ne kadar kötü olsa da! Bilmiyorum çok fazla ölüm vardı çok sevemedim ölen karakterler evet kötüydü ama oh olmuş diyemedim. Kaldı ki bir kayıp karakerin akıbeti de belirtilmeden bitmişti...