Esra

Esra
@Esra1925
Bir ömür daha lazım vefatımızdan sonra
Hem ben kendimi bildim bileli hep işçi, emekçi biriyim, tıpkı annem gibi. Çok sömürüldük ama asla onurumuzu çiğnetmedik patronlara.
Sayfa 27·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir de güzeldi aslında benim annem, halen öyledir. Belki de bütün anneler güzeldir, bilmiyorum.
Sayfa 19·Kitabı okudu
Kibar'dır annemin adı. Babamın adı da Feyzi'ymiş. Tamam "Kibar Feyzo" gibi oldu ama ne yapayım, gerçeği bu.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Hiçbir patron, karşılığında daha fazlasını almadan bir işçiye ayda yirmi beş bin vermez. Das Kapital'i okumadım (he lan, çok kalındı, okuyamadım), ama Marx'tan da haberimiz var yani!
Sayfa 15·Kitabı okudu
Oldum olası sevmem bu kule mule plazaları. "Şehrin ortasına saplanmış birer hançer", diyordu bu kulelere lisedeki edebiyatçı Nurullah.
Sayfa 11·Kitabı okudu