Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
".. Acıya karşı bağırarak, göz yaşlarımla cevap veririm. Yapılan alçaklıklara öfkeyle, iğrençliklere ise tiksinti duyarak tepki gösteririm. Bana göre bu, hayatın ta kendisidir. "
Bir türlü bitmedi.. sayfalar bir bir bitti ama benden de bir şeyler tükendi evet bunu hissettim. Son sayfasına geldiğimde kocaman bir şükür dedim. O derece! [ Sanırım kahramanın karakterine büründüm:( ]
Kapağını açmadan önce bir kaç kez daha düşünün derim ;)