Neden böyle olur bu insanlar ?
Sen ona iyilik edersin, o sana kötülük. Utanmak, arlanmak da bilmiyorlar.
Hep kendilerini haklı görürler.Herkes onlara kul-köle olsun.
...Kimse kimseye acımaz, insan insanı öldürürmüş. Bir gün gelmiş ki ekin ekecek, hayvan yetiştirecek, ava çıkacak adam kalmamış.Soygunculukla, çapulculukla geçinmek kolaylarına geliyormuş. Basıyorlar, öldürüyorlar, yağmalıyorlarmış.Ölüme ölümle, kana kanla cevap vermek gerekiyormuş. Düşmanları bastıracak kimse de kalmamış.En aklı başında olanın yaptığı iş, düşmanı gafil avlamak, kabileyi yok etmek...
“Bir felaket geliyor, korkunç bir felaket geliyor!”
... Eğer yaratılıştan zeki ve iyi niyetli ise, anlayacaktır.
Ama öbürlerine, dünyada yaşayan herkese nasıl anlatmalı? Onlara bir diyeceğim var ama herbirinin kalbine nasıl gireyim de anlatayım?
Ey gökyüzünde parlayan güneş, sen bütün küreyi dolaşıyorsun, onlara sen anlat!
Ey yağmur bulutu, dünyanın üzerine sağnak sağnak boşal, her damlan bir konuşmacı olsun da, onlara sen anlat!