Nietzsche'nin "Beni öldürmeyen şey güçlendirir" sözünü severim ama ben bu sözü şöyle değiştirerek kullanıyorum: "Seni öldürmeyen şey tevekkül edip teslimiyette kalırsan seni güçlendirir. Yapabileceğinden daha fazlasını yapmaya çalışırsan, aşırı kontrol etmeye uğraşırsan hastalanırsın."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayat çözülmesi gereken bir sorun değildir. Her gün olabildiğince akıllıca, olabildiğince bütün ve olabildiğince duyarlılıkla yaşanması gereken bir şeydir hayat. Katlanmamız gereken bir şeydir. Onun çözümü yoktur.