Esra

Esra
Kültürlü olmak çok kitap okumak, üniversiteler bitirmek, çok yer gezip görmek, aşırı sosyal yaşantı değil. Kültürlü olmak, edeptir, saygıdır, kalbi berrak kalmaktır. En mühimi de insan olmaktır.
Başlıyorummmmm. . .
Fiyatı daha 38₺ olduğu zamanlar alıp sürekli sakin kafayla okurum düşüncesiyle ertelediğim, kalınlığından dolayı bir türlü okumaya cesaret edemediğm, yıllardır kitaplıkta gariban gariban duran okuyan herkesin öve öve bitiremediği Anna Karenina 'ya an itibariyle başlamış bulunmaktayım. Bu yeni serüvende zihnin açık, sabrın boll olsun Esra.. 🤭🥰😂😯🫡🤌🏻✌🏻👏🏻💯🥳
Alıntı
♡ Batu ♡ isimli okura yanıt verildi
Esra
♡ Batu ♡ şimdiden iyi okumalar ☺️
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Başlıyorummmmm. . .
Fiyatı daha 38₺ olduğu zamanlar alıp sürekli sakin kafayla okurum düşüncesiyle ertelediğim, kalınlığından dolayı bir türlü okumaya cesaret edemediğm, yıllardır kitaplıkta gariban gariban duran okuyan herkesin öve öve bitiremediği Anna Karenina 'ya an itibariyle başlamış bulunmaktayım. Bu yeni serüvende zihnin açık, sabrın boll olsun Esra.. 🤭🥰😂😯🫡🤌🏻✌🏻👏🏻💯🥳
Alıntı
♡ Batu ♡ isimli okura yanıt verildi
Esra
♡ Batu ♡ kesinlikle almalısın. Kitap okumadığın zamanlarda bile kitaplıkta duran kitap bile mutlu ediyor insanı. Aklımda kalacağına kitaplığımda kalsın✌🏻😂
Başlıyorummmmm. . .
Fiyatı daha 38₺ olduğu zamanlar alıp sürekli sakin kafayla okurum düşüncesiyle ertelediğim, kalınlığından dolayı bir türlü okumaya cesaret edemediğm, yıllardır kitaplıkta gariban gariban duran okuyan herkesin öve öve bitiremediği Anna Karenina 'ya an itibariyle başlamış bulunmaktayım. Bu yeni serüvende zihnin açık, sabrın boll olsun Esra.. 🤭🥰😂😯🫡🤌🏻✌🏻👏🏻💯🥳
Alıntı
Esma isimli okura yanıt verildi
Esra
Esma teşekkürler 🥰 sana tavsiyem bekletmeden oku beklettiçe bekleme süresi artıyor bahsettiğin iki kitabı okumuş biri olarak Masumiyet müzesini okuyacağım sürede keşke bunu okusaydım. Okuduğuma pişman değilim ama olmasada olurdu bence.. Martin eden de çok güzeldi.. şuan için akıcı güzel ilerliyor başlamalısın✌🏻👏🏻🥰
Başlıyorummmmm. . .
Fiyatı daha 38₺ olduğu zamanlar alıp sürekli sakin kafayla okurum düşüncesiyle ertelediğim, kalınlığından dolayı bir türlü okumaya cesaret edemediğm, yıllardır kitaplıkta gariban gariban duran okuyan herkesin öve öve bitiremediği Anna Karenina 'ya an itibariyle başlamış bulunmaktayım. Bu yeni serüvende zihnin açık, sabrın boll olsun Esra.. 🤭🥰😂😯🫡🤌🏻✌🏻👏🏻💯🥳
Alıntı
Fahrettin Koçal isimli okura yanıt verildi
Esra
@Evvahem çıktığım yol güzel görünüyor 😁 umarım devamı da öyle olur 😂
Başlıyorummmmm. . .
Fiyatı daha 38₺ olduğu zamanlar alıp sürekli sakin kafayla okurum düşüncesiyle ertelediğim, kalınlığından dolayı bir türlü okumaya cesaret edemediğm, yıllardır kitaplıkta gariban gariban duran okuyan herkesin öve öve bitiremediği Anna Karenina 'ya an itibariyle başlamış bulunmaktayım. Bu yeni serüvende zihnin açık, sabrın boll olsun Esra.. 🤭🥰😂😯🫡🤌🏻✌🏻👏🏻💯🥳
Alıntı
Westiyam isimli okura yanıt verildi
Esra
Westiyam teşekkürler 🥰