esra

esra
@Esraackc
Hhehehehehhahahregejehege
Haklı olanı güçlü kılamadığımız için de güçlü olanı haklı kıldık.
Reklam
Gücü olmayan adalet acizdir; adaleti olmayan güç ise zalim.
Adil olanın peşinden gidilmesi doğrudur, en güçlünün peşinden gidilmesi ise kaçınılmazdır.
Kimi dilenmek, kimi sadaka vermek zorundaydı.
Yaşamanın amacı alışkanlıktı, rahatlıktı. Çoğunluk çabadan, yenilikten korkuyordu.