esra

esra
@Esraackc
Hhehehehehhahahregejehege
Kimi dilenmek, kimi sadaka vermek zorundaydı.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yaşamanın amacı alışkanlıktı, rahatlıktı. Çoğunluk çabadan, yenilikten korkuyordu.
Yoksa her şey ben olmadığım zaman, benim olmadığım yerlerde mi oluyordu?