esra

esra
@Esraackc
Hhehehehehhahahregejehege
Yoksa her şey ben olmadığım zaman, benim olmadığım yerlerde mi oluyordu?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Hey Osmancık, yiğit yiğit, tek yiğit öfkesini yenendir."
'Tanrıdan tek dileğim kendimi öldürmem için bana cesaret vermesiydi'