+ Nazım lan sen bilirsin niye böyle akşam olunca bir hüzün çöküyor insana?
- Çünkü gün bitiyor abi. Birde zaman geçiyor , o ürkütüyor insanı. Bir gün daha bitiyor. Sonuçta bir son var içten içe biliyorsun bunu. Her akşam o sona doğru biraz daha yaklaşıyorsun.
/Beş kardeş