ÖYLESİNE

ÖYLESİNE
@Esradurdu
to be or not to be...
Öğrenci
lise
van
dünya, 24 Kasım
14 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

ÖYLESİNE

, bir kitap okudu
10/10
·432 syf.·
Beğendi
·
7 günde okudu
·
2021 1. kitabı
Sümeyye Koç
7.6/10 · 3.298 okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir kadının en çaresiz kaldığı anlardı gözyaşlarına yeniliş anları...Acıyan canını ve yanan yüreğini en iyi boğazından kopan hıçkırıkları ifade ederdi.
Gerçekten beklediklerimiz asla gelmez,diğerleri gelir. Gelir de gelir...
Severek ayrılmak diye bir şey yok...
Kesinlikle.
Gönderi kullanım dışı