Belirli insanlar dışında kimseye değer vermiyorum.çünkü kendime değer veriyorum,içinde bulunduğum rahatlamışlık-tan,duygusuzluktan ve hissizlikten geçmişime sesleniyorum;kimsenin kendisinden başka bir şey düşünmediği bu hayatta,artık ben de kimseyi kendimden daha değerli görmüyorum . Kendi kabuğumdayım ,kendimi dinliyorum. İyi geliyor, Size de tavsiye ediyorum.