#yorum
Doppler serisinin ilk kitabıydı. Çok enteresan bir karakter olduğunu söylemeliyim. Hele ki bir baba ve koca olarak, iyi mi kötü mü olduğunu çözemediğim bir karakterdi. Eğlenceli, maceracı, ama bir o kadar da sorumsuz. Akıcı, keyifli bir kitap, ama bir o kadar da basit. Su gibi akmadı, ama kendini güzel okuttu. Hiç bu kadar arada kaldığım, ama kötü diyemediğim kitap olmamıştı. Ama'lar ile dolu bir kitap ve yorum Bence şans verin ve okuyun. Çünkü ne demek istediğimi o zaman anlayacaksınız. Şu da var, seriye kesinlikle devam edeceğim. Doppler, hadi bakalım beni şaşırtmaya devam edip, o araftan çıkarabilecek misin? Sana meydan okuyorum