Harikaaa. Ama elinden birakmadan okuman lazim o kadar çok karakter var ki. Bir karakteri anlatıyor yüz ikiyuz sayfa sonra onunla ilgili başka bir karakterle tanisiyorsun. Yani kitap elinde surunurse unutursun karakterleri Kurguya hayran olmamak elde değil